Wij geloven in de dag dat iedereen een goed en veilig thuis heeft…

BVA gelooft dat ieder mens even veel waard is. Daarom willen we mensen overal in de wereld helpen een goed leven op te bouwen. Onze hulp is voor iedereen, want wij hopen dat de dag komt dat alle mensen op aarde zich kunnen ontwikkelen tot hun volle potentie. We voeren in Nederland jaarlijks twee grote campagnes:  Vastenactie en Adventsactie. Daarnaast steunen we als Stichting BVA ook in de overige periodes van het jaar een groot aantal projecten.

U kunt ons financieel steunen door een eenmalige donatie, maar u kunt de kracht van uw gift versterken door te kiezen voor een periodieke schenking. U kunt er ook over denken om de de Stichting BVA op te nemen in uw testament.

Wilt u een beetje van uw tijd doneren? Ook daar zijn we blij mee! U kunt ons ook steunen door u in te zetten als vrijwilliger. Dat kan via de MOV-groep in uw parochie, maar ook rechtstreeks. Wilt u meehelpen? Neem dan contact met ons op!

Kortom: Help mee en maak verschil in het leven van anderen!