Opnemen in testament

Laat uw idealen voortleven!
Geld nalaten aan Stichting BVA

Iedereen maakt zich in het leven wel eens ergens sterk voor. Door voor een ander klaar te staan, iets te geven of te doneren. Simpelweg omdat we dit belangrijk vinden. Maar wat als u er zelf niet meer bent? Met een toegift kunt u nog één keer opkomen voor wat u belangrijk vindt. Door na te laten aan een goed doel dat bij u past.

Al van jongs af aan zetten we ons in voor dingen die we belangrijk vinden. Omdat je ergens voorstander van bent… of ergens fel op tegen. Door voor een ander klaar te staan, iets te geven of te doneren. Iedereen maakt zich in het leven weleens ergens sterk voor. Simpelweg, omdat we dit belangrijk vinden. Maar wat als je er zelf niet meer bent? Met een toegift kunt u nog één keer opkomen voor de dingen die u belangrijk vindt. Door na te laten aan een goed doel dat bij u past.

Laat uw idealen voortleven en geef uw nalatenschap een bestemming die bij u past.

Met uw toegift aan Stichting BVA, Adventsactie en Vastenactie, draagt u bij aan een groei die niet gebaseerd is op meer welvaart, maar op solidariteit. Wij ondersteunen immers projecten in ontwikkelingslanden die de lokale bevolking helpen hun levensomstandigheden blijvend te verbeteren. Door aan Stichting BVA of een van de campagnes na te laten, blijft u mee bouwen aan een leefbare wereld en leven uw idealen voort.

Wilt u overleggen?

Natuurlijk wilt u uw testament zorgvuldig opstellen. Voor advies kunt u contact opnemen met Otto Albrecht, stafmedewerker donateurs. Hij helpt u graag verder. Otto is bereikbaar via (070)779 6008 of otto.albrecht@vastenactie.nl